11 månader


 
‎11 underbara månader med älskling idag Älskar dig otroligt mycket
tack för dom underbara månaderna i mitt liv älskar dig mest min prinsesa ‎11 underbara månader med älskling idag Älskar dig otroligt mycket
e sjukt glad att du är min vill aldrig förlora dig du e mitt allt kommer bli fler månader och år hjärtat!<3333



Idag har jag inte gjort så mycket mest vart i skolan oh ritat på min bild  som jag håller på ritar den e till min underbara älskling<3
här får ni en liten förbild på bilden men den e inte klar en så ni alla vet:)


Kommentarer
Postat av: älskling ♥

aww, tack själv älskling. du gjorde dom här månaderna till de finaste jag nånsin hafr ! älskar dig mer än själva livet ♥

2012-02-08 @ 21:49:30
URL: http://angelchanelle.blogg.se/
Postat av: älskling ♥

SV; allt jag skrev är ju sant älskling, jag älskar dig obeskrivligt mycket ! ♥

2012-02-09 @ 15:50:02
URL: http://angelchanelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0