tjenare på er alla vill bara säga att själva blogg.se har jag inte kunnat komma in på förns nu lite konstigt så där.
Men jag har haft en sjukt underbar helg vart med min lilla bebis hela helgen och tagit det lungt  går inte förklara hur mysigt och underbart det är att få vara med henne:D
 

i måndags så gjorde jag inte så mycket va mest skola sen hem och tog det lungt snackade ´med älskling :)
tisdags så vart det skola efter det drog vi med skolan till gymmet och träna lite sen drog jag hem och tog det lungt;)

idag har jag inte gjort så mycket vart i skolan och ritat och vart förbi hageby centrum och köpte 2 tröjer på jack n jones


båda tröjerna är från Jack n Jones
vita tröjan kosta 129kr
röda tröjan kosta 129kr
Men fick båda för 200 kr

nu ska jag ta det lungt resten av kvällen :)


Kommentarer
Postat av: ANGELCHANELLE

JAAAAAA, äntligen har du köpt nåt RÖTT ! :D <33333333

2012-02-01 @ 23:09:39
URL: http://angelchanelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0